خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول


· مشترکین جهت دریافت هدیه شارژ خرید شارژ همراه اول جوانان باید رمز شارژ خود را با کد *111*124*PIN#شماره­گیری نمایند.
فقط برای جوانان زیر 25 سال! هدیه 100 پیامک خرید شارژ همراه اول درون شبکه به ازای هر بار شارژ
· مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه خرید شارژ همراه اول را ندارند.
· خرید شارژ همراه اول مهلت مصرف ۱۰۰ پیامک هدیه برای شارژهای ۱۰.۰۰۰، ۲۰.۰۰۰، ۵۰.۰۰۰، ۱۰۰.۰۰۰ و ۲۰۰.۰۰۰ ریالی متغیر بوده و به ترتیب برابر با ۱ روز، ۲ روز، ۵ روز، ۱۰ روز و ۲۰ روز به شکل مندرج در جدول ذیل می باشد:
هدیه شارژ خرید شارژ همراه اول جوانان(ویژه نمایشگاه)
· خرید شارژ همراه اول این سرویس بر روی کد دستوری *111*124# تحت عنوان هدیه شارژ جوانان ارائه می­شود.
· اولویت مصرف پیامک ها با پیامک های هدیه است. به عبارت دیگرتا هنگامی که مشترک ۱۰۰ پیامک هدیه خود را مصرف نکرده باشد و اعتبار زمانی پیامک ها نیز تمام نشده باشد،چنانچه خرید شارژ همراه اول پیامکی ارسال نماید، از پیامک های هدیه شارژ جوانان و بصورت رایگان مصرف می شود.
· کلیه مشترکین اعتباری که کمتر از 25 سال سن داشته باشند می توانند از این هدیه بهره مند شوند. خرید شارژ همراه اول
· چنانچه مشترک قبلا بسته تشویقی پیامکی همراه اول را خریداری نموده باشد، و بسته پیامکی هدیه شارژ جوانان نیز برای وی فعال شود، اولویت مصرف پیامک ها بابسته ای است که زمان اعتبار آن زودتر به پایان خرید شارژ همراه اول می رسد.
· چنانچه مشترک دو یا چند بسته پیامکی هدیه شارژ جوانان را به صورت خرید شارژ همراه اول همزمان داشته باشد، بدیهی است که هر بسته پیامکی تنها تا پایان زمان اعتبار خود معتبر خواهد بود اما چنانچه مشترک از درگاه *۱۱۱*۱۲۰# استعلام نماید، بیشترین (بزرگترین) تاریخ در بین زمان های اعتبار هدیه های شارژ جوانان که فعال نموده است به وی اعلام می شود.
· تاریخ اجرای طرح خرید شارژ همراه اول 5 مهر 92 می باشد.
· هرچه مبلغ پین وارد شده بیشتر باشد، مهلت زمان مصرف بسته پیامکی به خرید شارژ همراه اول همان نسبت بیشتر خواهد بود.
هنگامی که مشترک کد دستوری هدیه شارژ خرید شارژ همراه اول جوانان را ارسال می نماید، ابتدا سن مشترک در پروفایل چک می شود و در صورتی که کمتر از ۲۵ سال سن نداشته باشد، به وی اطلاع داده می شود که مشمول طرح نیست، اماپینهمچنان قابلیت مصرف را خواهد داشت. به عبارت دیگر در این مرحله پین مصرف نشده و مشترک می تواند آن را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد.
خرید شارژ همراه اول قوانین کلی
· مشترکین علاوه بر دریافت شارژ خرید شارژ همراه اول مربوط به مبلغ پین وارد شده، یک بسته هدیه پیامکی ۱۰۰ تایی دریافت می نمایند.
نحوه فعالسازی خرید شارژ همراه اول و برخورداری از طرح
· مشترکین می خرید شارژ همراه اول توانند تعداد نامحدود افزایش اعتبار از درگاه هدیه شارژ جوانان انجام دهد. لذا می تواند چندین بسته پیامکی هدیه شارژ جوانان به شکل همزمان داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.