خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت

رمز یکبار خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت مصرف:
رمز تولید شده به گوشی مشترک ارسال می گردد و با توجه به ماهیت خدمات، دو نوع خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت رمز تعریف شده است، رمز یکبار مصرف و رمز دوم.
۱- کلیک بر روی گزینه ورود خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت
برای جستجوی سرشماره پیامک های معتبر استفاده شده در طرح ها و خدمات متنوع همراه اول و کاربرد هریک از آن ها، سرشماره مورد نظر خود را در نخستین کادر مربع زیر با عنوان "درج سرشماره" وارد کرده و یا می توانید نام سرویس و یا طرح مورد نظر خود را در کادر مربع دوم خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت با عنوان "درج کلید واژه" وارد کرده و در نهایت پس از وارد کردن تصویر امنیتی نمایش داده شده بر روی پس زمینه آبی رنگ در کادر مربع سوم، دکمه جستجوی سرشماهر را بزنید.
۲- مراجعه مالک و یا وکیل قانونی به یکی از مراکز تلفن خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت ثابت ثابت در استان تهران و ادارات مشترکین همراه اول در سایر استانها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به منظور تکمیل فرم فعالسازی سرویس ( داشتن آدرس ایمیل الزامی می باشد)
قطع و وصل سرویس ویژه خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت تغییر نام
سرویس کلید همراه روشی نوین در ارائه خدمات به مشترکین همراه اول است که در آن بستری فراهم گردیده تا مشترکین از خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت نمایند.
۳- دریافت رمز دوم خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت (با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۸۹۶۹ رمز دوم خود را دریافت نمایید)
از طریق خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت کدهای میانبر (USSD) : (*۱۱۱*۲۱۱#)
۲- در کادر شکل ذیل، در مقابل کلمه ورود، شماره تلفن همراه خود را بدون وارد نمودن صفر اول از سمت چپ وارد نموده و کلمه عبور خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت نیز همان رمز دوم می باشد.
۱- ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۹۶۹ و یا تماس با سامانه تلفن گویای ۹۹۹۰ از تلفن درخواست کننده سرویس (به منظور خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت ثبت درخواست فعالسازی سرویس)
تغییر آدرس و اصلاح آدرس خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت اصلاح کد ملی
خدمات قابل ارائه با رمز دوم: خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت
ارسال رمز به گوشی مشترک از خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت سوی اپراتور دفتر خدماتی (در هنگام درخواست خدمت)
روشهای دریافت رمزیکبار خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت مصرف
رمزی است که مشترک در هنگام مراجعه به دفاتر خدماتی و به منظور دریافت خدمات ذیل ارائه می نماید. پس از دریافت خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت رمز، مشترک زمان معینی فرصت دارد تا خدمت درخواستی را دریافت نماید و بعد از آن رمز منقضی خواهد شد.
ارسال عدد ۲ خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹
خدمات قابل ارائه با رمز یکبار مصرف از طریق دفاتر: خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت
بستر ارائه خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت خدمات با رمز:
رمز دوم: خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت
این روش با رویکرد افزایش نقاط سرویس دهی به مشترکین، تسهیل در ارائه خدمت، افزایش امنیت خدمت رسانی و حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی مشترکین، موجب ارتقا ضریب اطمینان آنها خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت به خدمت رسانی همراه اول خواهد شد.
از آنجا که در هنگام ارائه برخی از خدمات سیم کارت مشترک در دسترس نیست رمز دوم تعریف گردید و رمزی است که دریافت آن برای خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت تمامی مشترکین دائمی همراه اول الزامی می باشد.
لازم به ذکر است لیست کامل سرشماره پیامک های طرح ها و خدمات متنوع همراه اول در لینک "لیست سرشماره ها" موجود خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت است.
نحوه خرید شارژ همراه اول با کارت بانک تجارت استفاده از خدمات خاص

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.