خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی

خرید شارژ































همراه اول با کارت  بانک ملی

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی اعلام کرد: همزمان با ایام پرخیر و برکت رمضان و در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، تعرفه سرویس «اینترنت همراه» اپراتور اول از ابتدای مرداد تا پایان آبان ماه امسال ۵۰ درصد کاهش می یابد.
تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه GPRS همراه اول خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی
هزینه جابه جایی و بین شهری همراه اوّل خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی دائمی حذف شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اجرای این طرح، تعداد کدهای بین شهری از حدود ۲۵۰۰ به ۳۱ کد بین استانی کاهش می یابد و تعرفه کلیه مکالمات درون استانی به صورت خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی شهری محاسبه، که این امر موجب کاهش هزینه مشترکان می شود. به عنوان مثال، هزینه یک دقیقه مکالمه از تهران به ورامین (دو شهر نزدیک) از ۲۱۴ ریال به ۲۶ ریال و از زابل به چابهار (دو شهر دور) از ۶۷۰ ریال به ۲۶ ریال کاهش می یابد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طی تفاهم نامه ای که با حضور مهندس وحید صدوقی مدیرعامل و مدیران ارشد همراه اول، مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت خدمات انفورماتیک و مهندس ناصر حکیمی مدیر فناوری اطلاعات بانک مرکزی امضاء شد، مقرر گردید در حوزه های ارائه محصول احراز هویت با رمز یکبار مصرف(OTP) مبتنی بر سیم کارت، ارائه سرویس های بانکی بر انواع بسترهای ارتباطی همراه اول، گیت وی اختصاصی جهت ارسال پیامک های مرتبط با خدمات شبکه بانکی و فراهم کردن امکانات خدمات همراه برای انواع پرداخت های خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی الکترونیکی بانکی، دو شرکت «همراه اول» و «خدمات انفورماتیک» بصورت انحصاری همکاری کنند.
شرکت مخابرات ایران در اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از امشب هزینه جابه جایی و بین شهری همراه اول دائمی را حذف و خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی تعرفه یکسان را در سراسر کشور اعمال می کند.
بدنبال هماهنگی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور جبران بخشی از کاهش درآمد مخابرات بابت حــذف خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی کدهای بین شهری، ماهیانه مبلغ ۹۰۰ تومان از مشترکین به شرط اجرای طرح هم کدی دریافت می شود.
گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه شرکت پرداخت اول خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی کیش(جیرینگ) به عنوان نماینده همراه اول با شرکت خدمات انفورماتیک تعاملات لازم را خواهد داشت.
بدین ترتیب مشترکان سیمکارتهای دائمی شرکت ارتباطات سیار ایران از مزایای زیر برای مکالمات خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی درون اپراتوری (همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند می شوند:
بدین ترتیب از روز سه شنبه اول مردادماه به منظور تشویق هر چه بیشتر مشترکین به استفاده از این سرویس، خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی تعرفه GPRS همراه اول، در ساعات پیک (۷ صبح تا ۱۱ شب) به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات از ۸ ریال به ۴ ریال و در ساعات غیر پیک(۱۱ شب تا ۷ صبح) از ۲ ریال به یک ریال کاهش می یابد.
به گزارش روابط عمومی خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، هزینه یک دقیقه مکالمه همراه اول دائمی بــــه همراه اول دائمی و اعتباری (شهری و بین شهری) و تلفن ثابت، به صورت یکسان در تمام کشور ۵۹۹ ریال تعیین و از ساعت ۲۴ امشب اعمال می شود.
در بخش پایانی این گزارش، خاطر نشان شده است که زمان و تعرفه یکسان سازی سیم کارت خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی های اعتباری همراه اول، به زودی اعلام می شود.
این تخفیف در نرخ تعرفه فعلاً خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی ۴ ماهه بوده و پس از اتمام زمان تعیین شده، در خصوص ادامه تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه تصمیم گیری می شود.
شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت خدمات انفورماتیک، در زمینه خدمات بانکی و ارتباطی، تفاهم نامه جامع همکاری خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی امضاء کردند.
۲- کاهش ۲۷ خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی درصدی هزینه مکالمات بین شهری
۳- تماس با ۸۷ خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی میلیون مشترک همراه اوّل و تلفن ثابت در سراسر ایران با یک تعرفه
بر اساس تصمیم هیأت مدیره خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی شرکت مخابرات ایران و در چارچوب مصوبه دولت دهم، از امروز عملیات اجرایی طرح هم کد سازی درون استانی تلفن ثابت در سراسر کشور آغاز و به تدریج به پایان می رسد. همچنین یکسان سازی تعرفه سیمکارتهای دائمی همراه اول از امشب اعمال می شود.
همراه اول تا پایان آبان ماه، اینترنت همراه خود را با خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی ۵۰ درصد تخفیف عرضه می کند.
نحوه جبران بخشی از کاهش درآمد خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی مخابرات
۱- حذف دو پالس هزینه خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی جابجایی حدود ۹۰ ریال در دقیقه
در این گزارش، تعرفه هر دقیقه مکالمه برون اپراتوری مشترکین دائمی همراه اول (مکالمه با مشترکین اپراتورهای رایتل و ایرانسل)، ۶۲۵ ریال اعلام شده خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی است.
گفتنی است کاهش ۵۰ درصدی نرخ تعرفه، برای تعرفه پایه GPRS بوده و شامل تعرفه بسته های طلایی GPRS همراه اول نمی شود.امضاء تفاهم خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی نامه همکاری بین همراه اول و شرکت خدمات انفورماتیک
یکسان سازی تعرفه همراه اول دائمی خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملی از امشب اعمال می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.