خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی


 

صدوقی افزود: در هیچ جای دنیا، یک اپراتور را محدود نمی خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی کنند تا بازار را برای اپراتوری دیگر بصورت انحصاری حفظ کنند. به هر صورت امیدواریم با همت دکتر واعظی، این گره ۶ ساله باز شود. در افق ۱۴۰۴ ما باید کشور اول منطقه از نظر اقتصادی باشیم. کشور می بایست در ۵ سال گذشته رشد ۸ درصدی می داشت که البته بدلیل تحریم و یکسری مشکلات، به این نرخ نرسیدیم.
ما اعلام کرده بودیم که می خواهیم قبوض شهریورماه را چاپ کنیم و پیشنهاد ما این است که برای این دوره مبلغ علی الحساب خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی دریافت کنیم؛ البته طبق نرخ اعلام شده. و سپس بر اساس تصمیم کار گروه و توافقات انجام شده، عدد نهایی اجرا شود. کمیسیون حتی این پیشنهاد را هم قبول نکرد.
• درخواست برداشتن انحصار عرضه نسل های ۳ و ۴ خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی
صدوقی گفت: ما اعلام کرده ایم طی یک بازه زمانی ۲ ماهه می توانیم کلیه مسایل و مشکلات فی مابین را حل کنیم. باید رو در رو بنشینیم و مشکلات را برطرف کنیم. حتی در دولت قبل، شرکت مخابرات ایران و همراه اول اعلام آمادگی کرده بودند که در بحث دیتا، در ازای صدور مجوز فرکانس، شکایت خود را پس بگیرند خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی ولی آن دولت قبول نکرد.
اکنون نسل ۴ در ۹۰ خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی کشور جهان و ۹ کشور منطقه راه اندازی شده است. اگر در پایان سال ۹۳ بتوانیم نسل های بالاتر را ارائه کنیم، این عدد بیشتر خواهد شد.
وی با اظهار امیدواری به همکاری دولت تدبیر و امید در این خصوص گفت: ما از دولت توقع داریم که ۶۰ خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی میلیون مشترک همراه اول را از سرویس های نسل جدید محروم نکند. در پروانه مخابرات ایران اشاره شده تا ۲ سال نمی تواند نسل های بالاتر را ارائه کند. تا امسال، ۵ سال است که بخاطر تمدید انحصار محروم بوده ایم.
از سمت ما انعطاف و تمایل زیادی است برای برخورداری مردم خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی از حق بهره برداری از سرویس های نسل بالاتر، حتی به قیمت گذشت از حق و حقوق اپراتور.
حال باید در ۱۳ سال آینده، رشد اقتصادی ۱۰ درصدی داشته باشیم. طبق بررسی های بعمل آمده، هر ۱۰ درصد ضریب نفوذ باند وسیع ۴/۱ خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی درصد، نسل دو ۲/۱ درصد، اینترنت یک درصد و تلفن ثابت ۷/۰ درصد GDP را رشد می دهند که ما می توانیم با افزایش ضریب نفوذ باند وسیع، GDP و اشتغال را رشد دهیم.
صدوقی افزود: در سال ۸۵ با راه اندازی اپراتور دوم، نرخی که برای سیم کارت های دائمی آنها اعلام شد، ۶۲۵ ریال(سقف) و در سال ۹۱ نیز به اپراتور سوم همین نرخ اعلام شده است. با توجه به شعار دکتر نامی که کاهش قیمتها بود، نرخ ۶۲۵ ریال خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی را ۷ ریال دیگر کاهش دادند و نرخ سیم کارت های دائمی را بین ۵۱۵ تا ۶۱۸ ریال اعلام کردند. باز هم دکتر فرقانی اعلام کرد نرخ مؤثر سیم کارت های دائمی همراه اول ۵۳۷ ریال است یعنی نرخ داخل شهری ۴۴۷ ریال و بین شهری ۷۶۰ریال و دو پالس جابه جایی. یعنی تعرفه ای حدود ۹ درصد بالاتر از نرخ مؤثر، بعد از ۱۰ سال؛ فقط ۹ درصد یعنی هر سال کمتر از یک درصد.
وی افزود: حداقل زمانی که از زمان اخذ فرکانس، برای سفارش تجهیزات و نصب و راه اندازی نیاز است ۶ ماه تا خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی یکسال می باشد. اگر دوره انحصار تا شهریور ۹۳ پایان یابد، باید حداقل یکسال قبل، فرکانس در اختیار اپراتور قرار گیرد.
دیروز هم اعلام شد که همراه اول می خواهد گرانفروشی کند. ما قبضی خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی صادر نکرده و کار را متوقف کرده ایم و امیدواریم با تدبیر و همکاری وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات، روشی اجرا شود که نه اپراتور ضرر کند و نه مشترکین.
مدیرعامل همراه اول با اعلام اینکه در ۱۵ مرداد ماه مصوبه رگولاتوری در خصوص فلت کردن سیم کارت های دائمی اجرا شده است گفت: در این تاریخ موفق شدیم اصلاحات فنی را در شبکه، بخصوص در سیستم بیلینگ انجام دهیم. شبکه قبلی ما PC بیس بود و تماس بین خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی PCها، بین شهری شارژ می شد. از ۱۵ مردادماه به مشترکین اعلام شد که هزینه جابه جایی حذف و بین شهری کاهش پیدا می کند. در چند روز بعد، یعنی ۲۶ مردادماه رگولاتوری طی نامه ای خواستار خودداری از اجرای مصوبه فلت سازی شد.
• منتظر تعیین تکلیف نرخ علی خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی الحساب هستیم
صدوقی با اشاره به درخواست اپراتور اول برای ارائه نسل های بالاتر تلفن همراه اظهار داشت: ما از سال خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی گذشته برای ارائه نسل های ۳ و ۴ درخواست مجوز و فرکانس داده ایم.
سپس اعلام شد کار گروهی برای تعیین نرخ تشکیل خواهد شد ولی تا این لحظه نه کار خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی گروهی تشکیل شده و نه کسی ما را برای بررسی موضوع دعوت کرده است. در تاریخ ۲ مهرماه اعلام شد که کمیسیون تنظیم مقررات، مصوبه قبلی را لغو کرده است.
با توجه به اینکه سال آینده هم نمی توان نسل ۳ و۴ را ارائه کرد این انحصار ۷ ساله می شود. در سال ۷۳ با همت مهندس غرضی، ایران در بین ۱۶ کشور منطقه، چهارمین خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی کشور و در جهان بیست و پنجمین کشور بود که نسل ۲ را ارائه می کرد.
دنبال این هستیم که یکی دو روزه خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی بتوانیم در یک چارچوب تعاملی، با یک نرخ فلت بین نرخ ۵۳۷ ریال (نرخ مؤثر) تا ۵۹۹ ریال، بصورت علی الحساب قبوض خود را ببندیم و پس از تعیین نرخ اصلی، مابه التفاوت در قبوض دوره بعد اعمال شود.
دوستان خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی رگولاتوری اظهار می کنند که هم آماده سازی و هم ارائه سرویس باید تا آن موقع متوقف باشد. در واقع این یک انحصار یکساله نیست بلکه تا یکسال بعد هم ادامه می یابد و ما فکر می کنیم ۹۹ درصد مشترکین تلفن همره کشور را محروم کردن از این نسل، واقعاً‌ به صلاح نیست.
ما بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای ارائه نسل های بالاتر سرمایه گذاری کرده ایم. بخشی از سرمایه گذاری در بخش Core شبکه انجام شده که نیاز به اخذ مجوز ندارد. از ۲ خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی سال پیش شروع به جمع آوری سوئیچ¬ های قدیمی کردیم و بتدریج سوئیچ ها IP base شده اند. امسال در بخش های رادیویی در حال توسعه هستیم که مهمترین بخش آن BTSها هستند. برای BTSها باید فرکانس نسل ۳ و ۴ مشخص شود و تا مشخص نشود ما امکان سفارش نداریم.
مدیرعامل همراه خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی اول با بیان اینکه از یک و نیم سال پیش، درخواست فلت کردن تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی را بخاطر محدودیت واگذاری رنج شماره داشته ایم اظهار داشت:‌ با پیگیری های بعمل آمده در فروردین ماه امسال، نرخ فلت سیم کارت های دائمی به ما اعلام شد. آخرین نرخی که به ما ابلاغ شده بود سال ۸۲ بوده که تاکنون تغییری نداشته است.
وی افزود: از سال ۸۳ تا ۸۹ بر اساس شاخص های بانک مرکزی، میانگین افزایش قیمت ها در کشور حدود ۳۰۰ درصد بوده که در این دوره در حوزه مخابرات فقط یک درصد افزایش قیمت روی داده است. آن هم در بخش تلفن ثابت بوده است. با افزایش تورم در دو سال اخیر و تغییر نرخ ارز، این میانگین تورم از سال ۸۲ تا ۹۲، به حدود ۵۰۰ درصد رسیده است. هیچ خدمتی در کشور نیست که طی ۱۰ سال گذشته تغییر قیمت نداشته خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی باشد.
در سال گذشته که رایتل سرویس خود را ارئه کرد، یکصد و هشتاد و پنجمین کشور دنیا و چهاردهمین کشور منطقه بودیم خرید شارژ مستقیم همراه اول با کارت بانک ملی که نسل سوم را ارائه کردیم البته برای کمتر از یک درصد مردم.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.