خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول با کارت بانک ملت

خرید شارژ همراه اول

خرید شارژ



همراه اول با کارت  بانک ملی

فایل فشرده حاوی فایل jar برنامه، خرید شارژ همراه اول برای گوشی­‎های فاقد دکمه C یا
فایل فشرده حاوی فایل‌های Jar و Jad برنامه خرید شارژ همراه اول
کافی است در صورت استفاده از خرید شارژ همراه اول سرویس در تمامی استانها با شماره گیری ۰۲۰ و سپس تلفن مقصدتان بدون دو صفر مکالمه را انجام داده ومشترکین دائمی هزینه آنرا براساس قبض دوره ای موبایل خود پرداخت نمایند.
فایل فشرده حاوی فایل‌های Jar و Jad برنامه، برای گوشی­‎های فاقد دکمه خرید شارژ همراه اول C یا Clear
وارد کنندگان یا نمایندگان گوشی‌های تلفن همراه، برای تست گوشی‌هایشان و اضافه خرید شارژ همراه اول شدن آنها به لیست، می‌توانند با گروه فنی تماس بگیرند.
فایل فشرده حاوی فایل‌های Jar و Jad برنامه خرید شارژ همراه اول
‎گوشی‌های قابل پشتیبانی، محدود به این لیست نمی‌باشد. اگر گوشی شما در لیست موجود نیست و برنامه بر روی گوشی شما به خوبی کار می‌کند، لطفا به ما خرید شارژ همراه اول (از طریق این صفحه) اطلاع دهید.
نسخه کم‌حجم مخصوص گوشی‌های دارای حافظه محدود خرید شارژ همراه اول (جدید)
برای اطمینان میتوانید شبکه همراه اول خرید شارژ همراه اول را به روش دستی جستجو نمایید.سرویس بیستاک جهت برقراری تماسهای بین المللی ازطریق اینترنت این امکان را به مشتریان خود می دهد که ارتباط تلفنی بعنوان مکمل و آلترناتیو زیرساخت دولتی موسوم به دوصفر دراختیارداشته باشند.
نسخه قبلی برنامه خرید شارژ همراه اول (نسخه ۰.۹۱)
سوالات متداول خرید شارژ همراه اول کاربران
‎نسخه خرید شارژ همراه اول معمولی (جدید)
در نقاط مرزی به علت پوشش آنتن شبکه های خرید شارژ همراه اول تلفن همراه کشورهای همسایه همواره احتمال انجام مکالمه در داخل کشور از طریق شبکه ایشان وجود دارد. لذا درهنگام سفر به این مناطق، از داشتن آنتن شبکه اپراتوری تلفن همراه اول : (IR – TCI) یا (IR – MCI) ویا (۴۳۲۱۱) اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به برقراری تماس نمایید.در صورت برقراری ارتباط از طریق شبکه تلفن همراه کشورهای همسایه هزینه های رومینگ بین الملل مطابق با تعرفه آن کشور محاسبه خواهد شد.
دریافت نرم‌افزار نسخه خرید شارژ همراه اول بتا ۱.۰ (تاریخ انتشار: ۱.مرداد.۱۳۸۷)
فایل فشرده حاوی خرید شارژ همراه اول فایل‌های Jar و Jad برنامه، برای گوشی­‎های فاقد دکمه C یا Clear
فایل فشرده حاوی فایل jar برنامه (قابل نصب بر روی اغلب خرید شارژ همراه اول گوشی‌ها)
نرم‌افزار پیام‌رسان یک سرویس ارزش‌ افزوده برای ارسال و دریافت پیامک‌های فارسی با حجم بالاست. این سرویس برای استفاده مشترکانی ارائه شده است که امکان استفاده و تمایل کار کردن با این نرم‌افزار خرید شارژ همراه اول را داشته باشند. این سرویس ارتباط مستقیمی با تعرفه پیامک ندارد ولی استفاده از آن باعث می‌شود تا هزینه‌های ارسال پیامک فارسی کاربران کاهش یابد.
راهنمای سریع نصب: هر دو فایل Jar و Jad را در یک محل بر روی گوشی کپی کرده خرید شارژ همراه اول و فایل Jad را اجرا نمایید.
انتقاد، پیشنهاد یا گزارش خطا خرید شارژ همراه اول
فایل فشرده حاوی فایل‌های خرید شارژ همراه اول jar و jad برنامه (مخصوص نصب بر روی گوشی‌هایی که برای نصب علاوه بر فایل jar نیاز به فایل jad نیز دارند؛ نظیر اغلب گوشی‌های سامسونگ، برخی از گوشی‌های نوکیا و...)
کاربران با این نرم‌افزار می‌توانند پیامک‌های فارسی با حجم حدود ۲۰۰ کاراکتر را خرید شارژ همراه اول ارسال و دریافت کنند. بدیهی است به دلایل فنی این امر تنها در صورتی ممکن است که دو طرف درگیر، نرم افزار را نصب کرده باشند. این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم‌افزار، پیامک‌های فارسی با حجم بیش از ۷۰ کاراکتر به چندین پیامک شکسته شده و هزینه ارسال را بالا می‌برند.
پشتیبانی خرید شارژ همراه اول نرم‌افزار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.